Ahad, 22 Disember 2013

Pertandingan menulis cerpen Ana Muslim

Assalamualaikum, kawan-kawan yang membaca blog ini sekalian :) ! Semoga anda semua gembira dan bahagia serta sentiasa di bawah lindungan-Nya. Insya-Allah.

Hari ni, saya nak citer pasal majalah Ana Muslim. Ala.. tak tahu ke? Ni saya kasi contoh, ye..
Haa.. Itulah dia. Ana dalam Majalah Ana Muslim yang kiut gitu.. Haha.. Sebenarnya, masa saya selak-selak keluaran terbaru Ana Muslim ni, saya nampaklah satu peraduan menulis cerpen 350 perkataan. Ala, tak banyak pun. Lebih kurang satu mukasurat setengah je.

Walauapapun, (bukan nak membangga diri, eh?) Saya selalunya tulis cerpen 10-15 mukasurat. Alasannya kalau satu mukasurat setengah saya tak boleh nak luah idea. Jadi, 350 perkataan tu agak menyukarkan pencurahan idea saya :( . Tapi, takpe. Kita mana boleh cepat mengalah, kan? Saya akan terus mencuba tanpa putus asa! Saya pun minta doa kawan-kawan semua. Tanpa korang, siapalah saya?

Kalau kawan-kawan nak sertai pertandingan ni juga, kawan-kawan boleh dapatkan Majalah Ana Muslim Bulan Januari 2014  untuk butiran dan borang penyertaan. Kalau tak nak pun tak pe, biarlah senang saya nak menang. Hehe.. gurau je, janganlah ambil hati.

Sampai sini jelah dahulu. Jumpa di entry akan datang! Janganlah rindu saya sangat, ye :P ?

-ABC^_^

2 ulasan:

  1. Rindu nk baca entry kak auni.. hehe..
    ~Qisya~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Qisya.. kakak rinduuu Qisya.. thank you visit blog kak auni.. hehe..

      Padam